Πολιτική Επιστροφών
Στο Box in ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων μας.
Αν αλλάξατε γνώμη ή παραλάβατε προϊόν σε διαφορετική κατάσταση απ’ ότι περιμένατε, θα φροντίσουμε την αλλαγή του και θα βρούμε μαζί αυτό που θέλετε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:
Γενικοί όροι
- Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
- Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Box in και να έχει όλα τα ταμπελάκια του καθώς και τη συσκευασία του άθικτη.
- .Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
Ειδικότερα:
Για προϊόντα που απαιτούν μερική ή ολική συναρμολόγηση (έπιπλα, βρεφικά είδη, φωτιστικά κ.λπ.), συνιστάται διεξοδικός έλεγχος όλων των εξαρτημάτων πριν την έναρξη της συναρμολόγησης και διατηρώντας άθικτες τις εξωτερικές συσκευασίες των ειδών (χαρτοκιβώτια, σακούλες κ.λπ.). Το προϊόν δεν μπορεί να γίνει δεκτό προς επιστροφή ή αντικατάσταση έπειτα από οποιαδήποτε διεργασία συναρμολόγησης.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών (π.χ. τυχόν χτύπημα, φθορά κ.λπ.), μην προχωρήσετε σε καμία περίπτωση στη συναρμολόγησή του, ώστε να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την αποστολή νέου ανταλλακτικού ή την αντικατάσταση του προϊόντος.
Επίσης, μη δοκιμάσετε να συναρμολογήσετε το είδος αν τυχόν δεν συμπεριλαμβάνονται στη συσκευασία οι σχετικές οδηγίες συναρμολόγησης.
Τέλος, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για λόγους υγιεινής σε:
- μαξιλάρια
- βρεφικά είδη
- καπάκια τουαλέτας
- Εποχιακά Είδη
Διαδικασία επιστροφής
Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:
- Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@boxin.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Συμπληρώνετε το Έντυπο Επιστροφής που θα βρείτε στην παραγγελία σας και το εσωκλείεται στο προς επιστροφή δέμα. Σε περίπτωση που χρειάζεστε εκ νέου το έντυπο ή που ξεχάσατε να το συμπεριλάβετε στο δέμα σας, μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ και να μας το στείλετε με mail στο returns@boxin.gr
- Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα μέσω ΕΛΤΑ courier ή Μεταφορικής εταιρείας ανάλογα με τον τρόπο που το παραλάβατε, δηλαδή:
- Eπιλέγετε επιστροφή με ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη ή
- ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: επικοινωνείτε με την μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση.
Η διεύθυνση παράδοσης είναι: Box in – Ιωάννα Στάμου – 25ης Μαρτίου 111 – 54249 – Χαριλάου – Θεσσαλονίκη
Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το Box in
Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε την αποστολή του προϊόντος με τα ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη.
Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:
-
- Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@boxin.gr ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Συμπληρώνετε το Έντυπο Επιστροφής που θα βρείτε στην παραγγελία σας και το εσωκλείεται στο προς επιστροφή δέμα. Σε περίπτωση που χρειάζεστε εκ νέου το έντυπο ή που ξεχάσατε να το συμπεριλάβετε στο δέμα σας, μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ και να μας το στείλετε με mail στο returns@boxin.gr
- Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα μέσω ΕΛΤΑ courier ή Μεταφορικής εταιρείας ανάλογα με τον τρόπο που το παραλάβατε, δηλαδή:
- Eπιλέγετε επιστροφή με ΕΛΤΑ courier και χρέωση παραλήπτη ή
- ΑΝ ΠΑΡΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: επικοινωνείτε με την μεταφορική εταιρεία που σας έκανε την παράδοση.
- **Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 10 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2310 302 401.